Idén 17. alkalommal került megrendezésre az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, „Az Év Honlapja” pályázat. A versenyre idén 25 kategóriában összesen 200 nevezés érkezett, melyen a JTB Hungary japanspecialista.hu honlapjával indult Turizmus kategóriában.
2018. november 14-én, az ünnepélyes díjátadón Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és Varga István, a pályázat alapítója, ünnepélyes keretek között hirdették ki a nyerteseket. Abban a megtiszteltetésben részesültünk, hogy a Turizmus kategória Minőségi díját a Japánspecialista weboldala hozhatta el.
A szakmai zsűri az alábbi értékeléssel illette a weboldalt: „Elképesztő mennyiségű hasznos tartalom várja a Japánspecialista.hu oldalán mindazokat, akik érdeklődnek, sőt akár el is utaznának a felkelő nap országába. A weboldalon szinte minden elérhető ahhoz, hogy a látogató megismerhesse Japán színes és rendkívül összetett kultúráját. Minél több időt tölt az ember az oldalon, annál inkább vágyik az utazásra, melyben szintén minőségi partner a Japánspecialista.hu: szerteágazó szolgáltatásaival, online rendelhető hasznos kiegészítőivel igazi társként működik a Japánt meglátogatni vágyó utazók számára. A minőségi élményért így jár Az Év Honlapja Minőségi Díj is.„