Korábban beszámoltunk róla, hogy a japán Coca Cola limitált kiadású palackokkal rukkolt elő, melyeken helyi turista látványosságok találhatóak. Legutóbb Shikoku, Oszaka és Hiroshima nevezetességei kerültek rá az ikonikus palackokra, most Japán legdélebbi részére, Okinawa-ra esett a választás. Az új design ezzel a 27. exkluzív, régióra jellemző palack a listán. A csomagolásra a Shuri kastély híres kapuja, a Shureimon került fel, mely Naha városának egyik legnépszerűbb látványossága. Ezen kívül helyett kapott még az üvegen a Churaumi Akvárium sztár látványossága is, egy cetcápa. A térség gazdag vízivilágára és búvárparadicsomára a cápán kívül tengerirózsák és bohóchalak is utalnak. Az új designt április 1-től szerezhetik be a gyűjtők a helyi üzletekben, italautomatákban és szuvenír üzletekben.

coca cola okinawa uveg

 

Forrás: SoraNews24, Coca Cola Japan