A japán Coca Cola bemutatta a 2020-as cseresznyevirág szezonra készült palackjait
A tavasz nagy slágere, a hanami-val egybekötött piknikezések elengedhetetlen kelléke, a limitált kiadású sakura csomagolású Coca Cola palack. Az elmúlt három évben a japán Coca Cola mindig szebbnél-szebb kivitelű és mintájú palackokkal örvendeztette meg a tavaszi időszak rajongóit. Idén sincs másképp, az üdítőital óriás már be is mutatta a nagyközönség számára ezévi csomagolás tervét, mely megtestesíti a virágzás szellemét. 2020-ban a színek némileg púderesebb összhatást mutatnak a tavalyihoz képest, fókuszba helyezve a teljes pompájában tündöklő sakura ágat. Emellett a nyílóban lévő virágok, és az éppen lehulló szirmok is helyet kaptak a design-ban, hogy szimbolizálják a virágzás különböző szakaszait. Az idei design kétségkívül visszahozza a a virágzás szépségét és mulandóságát, mely a rövid időszakból adódik. A limitált kiadás várhatóan idén is hatalmas sikert arat, akárcsak az elmúlt években, így ha utazásod során meglátnád a polcokon, csapj le rá, mielőtt mind elkelne! Az új design január 20-tól kapható 125 jenért a japán üzletekben, kiváltképp a turista látványosságok környékén.
A cseresznyevirágzást megtekintheted a következő körutazásaink során, melyekre vannak még szabad helyeink:
Sakura – japán körutazás cseresznyevirágzáskor (2020. március 26 – április 07.)
Sakura – japán körutazás cseresznyevirágzáskor (2020. március 30. – április 11.)
Sakura EXTRA: Japán körutazás cseresznyevirágzáskor (2020. március 31 – április 15.)
Forrás: SoraNews24, Coca Cola Japan