Kedves Partnereink és Ügyfeleink!
Cégünk lelkét és motorját a munkatársaink – a japán utazások szakértői – alkotják, akik elkötelezetten és szenvedélyesen nap mint nap azon dolgoznak, hogy utasainknak a legkülönlegesebb élményekkel teli utazásokat szervezzék és bonyolítsák le a felkelő Nap országába.
Ezt a koncepciót szem előtt tartva nagy örömmel jelentjük be új márkanevünket: a „Japanspecialist”-et.
Az új márkát az európai irodáinkban korábban önállóan működő japánspecialista utazási tanácsadó csapataink összefogásából építettük fel, hogy egy még erősebb piaci jelenlétet érjünk el a kontinensen.
A név egyrészt megtestesíti társaságunk hitvallását, másrészt kifejezi Japán legnagyobb utazási irodájához, a JTB-hez való kötődésünket, melyet a „Lifetime adventures since 1912” szlogen képvisel az új logóban.
Globális vállalatként, túlmutatva a helyi igényeken, központosítottuk és kibővítettük termék és szolgáltatás kínálatunkat, hogy minél gördülékenyebb, minden igényt kielégítő szolgáltatást tudjunk nyújtani utasainknak, ügyfeleinknek kiterjedt szolgáltatói hálózatunknak köszönhetően.
A helyi piacokon az új márka, a „Japanspecialist” mögött továbbra is az utazási tanácsadóinkból álló helyi értékesítési csapatunk áll, az útiterv lebonyolításáért pedig egy központi operációs csapat a felelős, akik szaktudásukkal, tapasztalatukkal, japán nyelvtudásukkal, desztinációs ismeretükkel garantálják a tökéletes szervezést az utazás megkezdésétől a befejezéséig.
A Japán iránti közös szeretetünk jegyében született meg új logónk is, mely számos japán szimbólumot tartalmaz: az élet körforgását szimbolizáló enso kört, az „utazás” kandzsi szóösszetételét és Japán nemzeti virágát, a cseresznyevirágot
A márkanév változtatásból eredő frissítéseket hamarosan közzétesszük weboldalunkon, közösségi oldalainkon és egyéb marketing-termékeinkben. Reméljük, hogy Önöknek is annyira fog tetszeni, mint nekünk!
Ami változatlan marad, az az Önök iránti elkötelezettségünk – továbbra is az Önök elhivatott és megbízható partnerei leszünk. Globális hátterünk és pénzügyileg stabil japán anyavállalatunknak köszönhetően készen állunk, hogy új lehetőségeket teremtsünk egy olyan világban, amely minden eddiginél gyorsabban változik.
Határozottan hisszük, hogy márkánk fejlődése utasaink és partnereink előnyére is fog válni.
Köszönöm eddigi bizalmunkat. A jövőbeli együttműködés reményében,
Simon Karolina
Head of Leisure Travel
JTB Europe